Nostetta asiakaskohtaamisiin!

Kilpailun kiristyessä oma erottuminen muiden toimijoiden joukosta onnistuu entistä selkeämmin erinomaisella asiakaspalvelulla. Silti harva yritys hyödyntää aidosti sen tarjoamia mahdollisuuksia käytännössä. Puheet ovat usein suuremmat kuin teot. Tärkeä kysymys onkin siksi: onko "perinteinen" ajatus asiakaspalvelusta jo väljähtynyt tai muuttunut pelkäksi "kliseeksi"?

Todellisuudessa kyseessä on aito asiakkaan kohtaaminen ja hänestä ja hänen tarpeistaan huolehtiminen loppuun asti.Tämä tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että ns. "hyvien käytöstapojen" lisäksi osataan tyylikkäästi hoitaa eteen tulevia erilaisia ja erityisesti haasteellisia asiakastilanteita ja -kohtaamisia. Tämän kaltaisten vuorovaikutustaitojen tiedetään kiistatta lisäävän käytännössä liikevaihtoa, kannattavuutta sekä asiakasuskollisuutta ja -tyytyväisyyttä.

Kun siis haluat unohtaa kuluneet "kliseet" hyvästä asiakaspalvelusta, erottua eduksesi, tehdä lisää kauppaa ja varmistaa luonnollinen lisämyynti, tule mukaan SelinSelin® Buusteri™ -valmennukseen "Nostetta asiakaskohtaamisiin!™" 19.11.13.

Tutustu>http://www.selinselin.fi/filebank/Nostetta_asiakaskohtaamisiin_2013.pdf">Tutustu ohjelmaan tästä.

Tutustu>http://www.selinselin.fi/filebank/Nostetta_asiakaskohtaamisiin_2013.pdf">Tutustu mukaan tästä.

Lisätietoja antavat Erica 040 0592 918 ja Jarmo 050 0710 376 tai sähköpostilla os. info@selinselin.fi.

SelinSelin

Käyntiosoite Varnankatu 3F, 20320 TURKU
Puhelin 050 0710376 / 040 0592 918
Sähköposti info@selinselin.fi
Internet www.selinselin.fi
Uutinen kirjoitettu 25.09.2013